ماشین باربری ایسوزو | اثاث کشی و حمل بار و اسباب کشی با کمترین تعرفه و نرخنامه از مشهد
نوشته شده توسط : نتسان

ماشین باربری ایسوزو – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات حمل بار با ایسوزو- اعلام بار ایسوزو- باربری ایسوزو اصفهان- ماشین ایسوزو- وزن ایسوزو 6 تن- مشخصات فنی ایسوزو 5 تن- ظرفیت بار کامیونت ایسوزو خواهیم پرداخت.

ماشین باربری ایسوزو -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و ( حمل بار با ایسوزو- اعلام بار ایسوزو- باربری ایسوزو اصفهان- ماشین ایسوزو- وزن ایسوزو 6 تن- مشخصات فنی ایسوزو 5 تن- ظرفیت بار کامیونت ایسوزو ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.

 

آشنایی با کامیونت های ایسوزو
ایسوزو تولید کننده وسائل نقلیه تجاری است که از سال ۱۹۱۶ میلادی شروع به فعالیت کرد. این شرکت ژاپنی در زمینه ساخت و تولید انواع ماشین های باری، کامیون های سبک و سنگین و همچنین تولید موتورهای دیزلی فعالیت دارد. محصولات شرکت ایسوزو در سطح جهان حاضر هستند و شاهد رقابت خوب آنها با محصولات اروپایی در این عرصه هستیم. ماشین باربری ایسوزو - در ایران نیز شاهد حضور کامیونت ایسوزو هستیم که نمایندگی آن را شرکت بهمن دیزل به عهده گرفته است.
کامیونت های ایسوزویی که در کشورمان مونتاژ و عرضه می شوند شامل سه مدل هستند: کامیونت ایسوزو ۵.۲ تن، کامیونت ایسوزو ۶ تن و کامیونت ایسوزو ۸ تن. این کامیونت ها در موارد مختلفی چون حمل مواد غذایی و اسباب کشی کاربرد دارند.
کامیونت ایسوزو ۵.۲ تن
این کامیونت وزنی برابر ۵۲۰۰ کیلوگرم دارد و در سال ۱۳۸۵ توسط شرکت بهمن دیزل در بازار داخلی کشورمان عرضه شد. کامیونت ایسوزو ۵ تن دومین کامیونت عرضه شده ایسوزو در کشورمان است. این کامیونت مانند باقی محصولات شرکت ایسوزو با استقبال خیلی خوبی مواجه شد.
کامیونت ۵ تن ایسوزو برای مصارف درون شهری طراحی شده است و دارای کابین  و اتاق بار کوچکی می باشد. از این کامیونت ها برای کاربردهای باری یخچال کمپرسی جرثقیل و اتوبار نیز میتوان استفاده کرد. این کامیونت به دلیل آپشن های مطلوب و قیمت گذاری مناسب میتواند رقیبی خوبی برای برندهای اروپایی موجود در بازار باشد.
کامیونت ایسوزو ۶ تن
شرکت بهمن دیزل پس از استقبال مناسب از کامیونت های ایسوزو، در سال ۱۳۸۸ کامیونت ۶ تنی ایسوزو را به بازار عرضه کرد. ماشین باربری ایسوزو - این کامیونت نیز از قدرت و ظرافت کامیونت های قبلی ایسوزو بهره برده است و از گزینه های مناسب در بازار کشورمان محسوب می شود.

کامیونت ایسوزو ۸ تن

کامیونت ایسوزو ۸ تن با ظرفیت حمل بار ۵/۵ تن جزو کامیونت های پرکاربرد در جهان می باشد. این کامیون اولین کامیونت ایسوزو بود که توسط شرکت بهمن دیزل در کشورمان عرضه شد. قدرت بالای موتور کامیونت ایسوزو به همراه کیفیت بالای قطعات استفاده شده در آن، باعث محبوبیت بالای این محصول در کشورهای مختلف جهان شده است.
 ماشین باربری ایسوزو و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات  ماشین باربری ایسوزو - حمل بار با ایسوزو- اعلام بار ایسوزو- باربری ایسوزو اصفهان- ماشین ایسوزو- وزن ایسوزو 6 تن- مشخصات فنی ایسوزو 5 تن- ظرفیت بار کامیونت ایسوزو را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد ،حمل بار از مشهد با وانت ،کامیون ایسوزو از مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: